A férfi csodaszarvasa a nő

Megint felébredtem hajnalban....

Szeretem az ilyen ébredéseket, mert ilyenkor tele vagyok tiszta gondolatokkal. Ilyenkor nem kontrollál az elme

Jóideje pörög az agyam Hunor Magor, Csodaszarvas, Nagyboldogasszony, meg az egész szakrális magyarság körül, olvasok, kutatok, előadást hallgatok, szívom mélyen az energiáját ennek. 

Ott kattant be vmi, és indított el lavinát, hogy tavaly a szomszédasszonyom valamire mondta, hogy teee Aranyasszony. Na, ott az beindított valamit...  elkezdtem feltekerni a szálat, a szakrális nőiségtől az ősmagyarságig jutottam.

És most hajnalban az jutott eszembe, hogy kislánykoromban rengeteget íjaztam. Meg csúzliztam, amiket én csináltam.  Mentem és kerestem mindenféle rugalmas vesszőket, némelyiket még meg is pucoltam, madzagot kötöttem rájuk, volt kisebb, nagyobb, még az is beugrott, hogy fater hegyezte ki a vesszőket, még vágta be a végeit. Lőttem fára, meg mindenre.

Szóval most felvettem a bakancslistámra az íjászatot... 

Azt meg már csak halkan jegyzem meg, hogy megint belebotlottam egy csapat őzbe, megint nem futottak el, sőt megint közelebb jöttek és egyként bámultak rám. Nem tudom leírni azt az energiát, azt a jelenséget, azt az érzést, ami áradt belőlük, meg amit én éreztem.

Másodikos lehettem… épp tudtunk már olvasni...volt az olvasókönyvünkben egy vers, amiben egy őz szerepelt. Máig tudok idézni belőle, kismilliószor elolvastam anno, azt játszottam, hogy versmondó vagyok és különböző átélésekkel olvastam fel hangosan... kedvencem volt.

Nem rég olvastam, hogy Enéh kicsinyített változata Enese.... Enese itt van tőlünk kb. 5 km-re…

 

A rege szerint a szarvas vezette ki Hunort és Magort az erdőből, és általa találtak otthonra, telepedtek le. 

Rengeteg Hunor és Magor él a társadalmunkban, akik eltévedtek az erdőben, válságba jutottak. Ahogy Dante is megfogalmazta: “Az emberélet útjának felén egy nagy sötét erdőbe jutottam, mivel az igaz utat nem lelém.” 

Válságba jutottak, mert elérkezett a pont az életükben, amikor már nem tudják merre tovább. Sokáig megmondták a szülők, a társadalom, hogy mit csináljanak. Tanulj, dolgozz, alapíts családot. És aztán hogyan tovább? Az erdő egyre sötétebb, nincs kiút. Kompenzálás van. Nők, drága hobbik, autók, alkohol, játék, kinek mi. Változtatni kellene, de hogyan? A régi minták már nem működnek, nincs kapaszkodó, nincs hova nyúlni. Nincs már éltető dolog, viszont menni kéne tovább, hisz az életnek a fele még hátra van. Kell egy csodaszarvas. Aki kivezeti a harcost, a férfit a megakadásából. Csodaszarvas lehet terapeuta, guru, valamilyen vallás, de én jobban kedvelem azt a megoldást, amikor egy nő a csodaszarvas. Jobb esetben erre a szerepre alkalmas a társ, bár ez nagyon ritka. Az a tapasztalásom, hogy a nők nagy része nem tart még ott önmagával, hogy vezesse a férfit. Ezért is van annyi válás, problémás házasság. A nőknek szükséges visszatalálni önmagukhoz, hogy képesek legyenek kivezetni a férfit az erdőből. 

A férfinek energiára van szüksége. Nőre, aki inspirálja. Aki képes őt tölteni. Akiből erőt merít a hétköznapok küzdelmeihez. Hisz a mai férfi is harcos. A hétköznapok harcosa. Nőre van szüksége, aki képes az értő hallgatásra, de a beszédre is. Aki érti mi folyik a férfi lelkében, és irányt tud mutatni. Biztatást a kezdeti kudarcok után. A kezdeti kudarcok után, amikor a férfi éppen csak beleállt abba, amit igazán az övének érez, ami igazán érdekli, élteti. Azt a hivatást,  melyben ki tud teljesedni. Nőre, akinek a lelkében a férfi otthonra lelhet. Aki otthont, melegséget, szerelmetes ölelést teremt. Aki érti, érzi befogadja őt, válik eggyé lényével. Nemcsak testével, lelkével, szellemével. A férfi lelke a nő lelkében lel otthonra. Ha lelkében és testében otthonra lel képes a harcra. Gondoljunk csak vissza hány és hány háborút döntöttek el nők a hálószobában a történelem során. A szent szexualitás által, amikor a férfi energiája a nőn keresztül vált minőséget. Így nyer értelmet a férfi léte, létén keresztül a harca, a küldetése, az ügye, vagy ha úgy tetszik a karrierje.

 

Remélem hasznos volt a cikk! :) Oszd meg, hátha másoknak is segítség! Ha szeretnél ezzel kapcsolatban konkrét tanácsot, segítséget kapni, írj e-mailt az info@enstudio.hu e-mail címre vagy belső üzenetet a www.facebook.com/hutterbernadettcoach szakmai oldalamra.

 

 

fotó: pinterest