vélemények

"Bettiből a nyugalom árad, ezáltal bármikor, bármikről beszélgetek vele, rám is ez lesz a jellemző. Tud olyat kérdezni még az almás pite recept megbeszélése közben is, amin elgondolkodom és ami által formálódom. Remek coach, aki érted van, de.... nem az a bólogatós, egyetértős fajta. Néha nem szeretem amit kérdez, de elgondolkodtat, és rájövök miért kérdezte, így valójában elmúlik a rossz érzés."   R. Vica

 

"Elképesztő mennyire intenzív élmény a konzultáció. Sorra jöttek a felszínre a rég eltemetett dolgaim, hú, volt, hogy a hátam is fájt, mert sok minden egyszerre szabadult fel, sok mindent másképp láttam utána. Utána nagyon könnyűnek éreztem magam."   T. Andi

 

"Amikor beszélek a megakadásomról, vagy valami nehézségemről, mindig tud olyat mondani rá, amiből tudom, hogy tökre átérzi, sőt, van, hogy a mondatot befejezi helyettem."    P. Krisztina